iopool 6-in-1 Test Strips x50

Regular price 11.99 EUR
Sale price 11.99 EUR Regular price
Sale Sold out
Unit price
/per 
Get 119 EcO points when buying this product.
Pay in 3x free of charge via
This is a pre order item. We will ship it when it comes in stock.
Pairs well with

 

New iopool test strips

Introducing the new iopool 6-in-1 Test Strips, the brand new solution for simple and complete water analysis. These test strips are compatible with both chlorine and bromine systems, making them suitable for a wide range of pools and spas.

Designed to seamlessly integrate with the iopool app, these test strips bring water balance to your fingertips. Simply dip the strip into your pool or spa water, scan it with the app, and receive instant, precise results right on your smartphone. Say goodbye to guesswork and hello to peace of mind.

But what truly sets the IOPOOL 6-in-1 Test Strips apart is their extra-large test pad, measuring a generous 8mm. This larger size ensures more surface area for sampling, resulting in incredibly accurate readings every time. No more squinting at tiny color gradients—get clear, easy-to-read results in an instant.

Main advantages

  • Compatible with chlorine and bromine pools and spas
  • Test Free chlorine, total chlorine, alkalinity, pH, hardness & stabilizer (CyA)
  • Seamlessly integrates with the iopool app for instant results
  • Extra-large 8mm test pad for accurate readings
  • 50 strips in a compact packaging

Use it with or without iopool app

You can download our free mobile app on Apple Store (IOS) or Play Store (Android). Then, you can enter the results of the manual analyzes in the app and benefit from treatment recommendations. iopool test strips can also be used without the app.

Customer Reviews

Based on 2 reviews
0%
(0)
0%
(0)
50%
(1)
0%
(0)
50%
(1)
V
Vincent Fischer
Durée

Plus de 10 jours pour avoir le produit

Bonjour Vincent,

Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous contacter et de partager votre expérience.

Nous sommes désolés d'apprendre que vous n'avez pas pu récupérer votre colis à temps. Après vérification, il semble que votre commande a bien été livrée en point relais dans les délais impartis. Malheureusement, une fois le colis déposé en point relais, nous ne pouvons plus intervenir sur le délai de récupération.

Nous comprenons que cette situation puisse être frustrante et nous nous excusons pour la gêne occasionnée.

Nous restons à votre disposition pour toute autre question ou assistance supplémentaire.
Vous pouvez également nous joindre par message privé pour un suivi plus personnalisé.

Merci de votre compréhension et de votre patience.

Cordialement,
L'équipe iopool

M
Michael Jung
Bandelettes

Ras .juste un peu cher pour des bandelettes